HTML

Magyar Blogrizsa

A Magyar Krónika online kiadása. Csak nemzeti idegzetűeknek!

Szerzőink

Berényi Imre, ormánybiztos

Torbán Piktor, ügyeletes tótumfaktum

Baktolcsy György, gazdasági mágus

Hodnyánszky Aladár, kultúrküldött kende

Főszerkesztő: Buncik Gabi

Friss topikok

Archívum

Magunkról

2014.01.06. 17:11 bgabika

Berényi Imre, Torbán Piktor, Baktolcsy György, Hodnyánszky Aladár, Buncik Gabi: mi öten alkotjuk a nemzeti konzervatív újságírás szupercsapatát. Önként vállalt küldetésünk, hogy megírjunk mindent, ami szép és mindent, ami jó, még akkor is, ha balliberális, bár akkor kicsit fogcsikorgatva. Az alábbiakban szeretnénk pár sorban bemutatkozni Önnek, mert úgy érezzük, ezzel is emberközelibbé válik médiumunk.

Berényi Imre, ormánybiztos: Egész életemben küldetésemnek éreztem, hogy olyan pozícióba verekedjem magam, ahonnan lehetőségem lesz jobbítani a világon sajátos eszközeimmel, sajátos gondolatvilágom alapján. A közelmúltban megkapott kormánybiztosi pozíciómnál ennél kevés erre alkalmasabb lehetőség adódhatna.

A Magyar Blogrizsa egyik ötletgazdája vagyok, de nem fogom önző módon megtartani magamnak azt, mint néhány kevésbé nemzetbarát embertársunk tenné, hanem keményen fogok dolgozni azon, hogy alkotásunk mindenkihez eljusson – még azokhoz is, akik magasról tesznek rá.

Torbán Piktor, ügyeletes tótumfaktum: Azért vagyok itt, mert bárhol vagyok, csupáncsak jelenlétemmel emelem a színvonalat és az esemény fényét. A Magyar Blogrizsa ügye kellően közel áll a szívemhez ahhoz, hogy itt is itt legyek. Ezért itt vagyok. Ezért vagyok itt.

Baktolcsy György, gazdasági mágus: Hosszú évtizedek kőkemény munkájának gyümölcse mindaz a rendkívül magas szintű tudás, amit felhalmoztam a pénzügyi világ működésének rejtelmeiről. Küldetésemnek érzem, hogy a szépről és jóról beszámolva megmutassam az embereknek, milyen szép és jó a pénz.

Rovatomban elsősorban gazdasági kérdésekről fogok érthetően, de mégsem szárazan írni, külön kitérve a jelenlegi magyar helyzet fantasztikusságára.

Hodnyánszky Aladár, kultúrküldött kende: Szívemhez mindig közel állt minden, ami valamiféle igét terjeszt, ezért döntöttem úgy, hogy csatlakozom eme kulturális szupercsapathoz. Szeretném felnyitni a fertő és métely sötétjében behunyt szemmel és undortól eltorzult arccal botorkáló magyarok szemét és megmutatni nekik: van még fény!

Buncik Gabi, főszerkesztő: Én vagyok a főszerkesztő. Az van, amit mondok. Kivéve, amikor az van, amit Torbán Piktor mond. Vagy amikor az van, amit Berényi mond. De ezeket leszámítva mindig az van, amit én mondok.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás nemzeti

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarblogrizsa.blog.hu/api/trackback/id/tr975738670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása